Organizacja Forum

Regulamin, zmiany na forum, ogłoszenia

Moderatorzy: Fenio, SpaceOutlaw

Organizacja Forum

Postautor: lapusz » 17 gru 2014, 15:32

Pojawiają się od as sugestie, żeby niedopuścić do bałaganu na Forum. Mamy takie samo spojrzenie. Forum wystartowało z kopyta (bardzo fajnie) i teraz czas się nim opiekować, żeby było fajnym miejsce do którego chce się wracać. Będziemy wprowadzać kolejnych moderatorów i porządkować działy, takż żeby było jak najczytelniej. Wszelkie uwagi mile widziane.
Awatar użytkownika
lapusz
Administrator
 
Posty: 30
Rejestracja: 15 gru 2014, 3:35

Re: Organizacja Forum

Postautor: xneon » 17 gru 2014, 15:33

sporo rzeczy pojawiło się w tym wątku, szkoda je wypisać ponownie:
viewtopic.php?f=11&t=13
:: sound :: YT :: image ::
Awatar użytkownika
xneon
Administrator
 
Posty: 704
Rejestracja: 15 gru 2014, 22:09

Re: Organizacja Forum

Postautor: SpaceOutlaw » 17 gru 2014, 15:57

lapusz pisze:Pojawiają się od as sugestie, żeby niedopuścić do bałaganu na Forum. Mamy takie samo spojrzenie. Forum wystartowało z kopyta (bardzo fajnie) i teraz czas się nim opiekować, żeby było fajnym miejsce do którego chce się wracać.

Oj tak, przydałoby się. Pierwsze tematy za płoty, warto pomyśleć o wydzieleniu podforów. Weźmy pierwszą z brzegu "Kulturę". Aż się prosi wyodrębnić muzyke film, książke, gry planszowe, fabularne (to akurat w blackoucie), seriale. Seriale w jednym wątku, książki (fantasy i sf) też w jednym, etc.
lapusz pisze:Będziemy wprowadzać kolejnych moderatorów i porządkować działy, takż żeby było jak najczytelniej. Wszelkie uwagi mile widziane.

Jakiś nabór będzie/jest/był? Czy już pozamiatane.
Gry wideo, komputery, technologia, retro granie, magazyny: Secret Service, Pixel lub czasopisma. Zapraszamy na IRC: #pixel-magazine. Chcesz pogadać w rodzinnej atmosferze? Wbijaj się na

Kod: Zaznacz cały
irc://irc.quakenet.org/#pixel-magazine
.
Awatar użytkownika
SpaceOutlaw
Moderator
 
Posty: 394
Rejestracja: 15 gru 2014, 23:39
Lokalizacja: urynek

Re: Organizacja Forum

Postautor: mletchu » 17 gru 2014, 17:13

Dokładnie. Szykuje się jakiś nabór?
Awatar użytkownika
mletchu
Moderator
 
Posty: 69
Rejestracja: 17 gru 2014, 1:47

Re: Organizacja Forum

Postautor: lapusz » 17 gru 2014, 17:26

Nabór się szykuje, temat otwarty. Prosimy o zgłoszenia chętnych tutaj z podaniem preferowanych działów.
Awatar użytkownika
lapusz
Administrator
 
Posty: 30
Rejestracja: 15 gru 2014, 3:35

Re: Organizacja Forum

Postautor: xneon » 17 gru 2014, 17:32

bardzo chętnie Kultura i Offtop.

edit po miesiącu: jeżeli będzie posucha, to Play The Game również.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2015, 15:33 przez xneon, łącznie zmieniany 1 raz
:: sound :: YT :: image ::
Awatar użytkownika
xneon
Administrator
 
Posty: 704
Rejestracja: 15 gru 2014, 22:09

Re: Organizacja Forum

Postautor: van » 17 gru 2014, 17:50

Play the game & offtop poprosze .
Lat 30, palacy, 17 konsol na karku ;) oraz pare lat wspolpracy z CDA na poczatku wieku, od ponad dekady malo sie udzielajacy, aczkolwiek uwaznie sledzacy branze nasza ulubiona ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
van
Aktywny
 
Posty: 155
Rejestracja: 15 gru 2014, 22:11
Lokalizacja: Wolverhampton / Wroclaw

Re: Organizacja Forum

Postautor: GeneratorGamma » 17 gru 2014, 20:01

xneon pisze:bardzo chętnie Kultura i Offtop.


Razem moglibyśmy z xneonem w dziale Kultura podziałać i dopilnować porządku.
Kliknij w obrazek jak chcesz posłuchać moich wypocin ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
GeneratorGamma
Przyjaciel forum
 
Posty: 169
Rejestracja: 16 gru 2014, 17:29
Lokalizacja: Bielsko-Biała i okolice

Re: Organizacja Forum

Postautor: Jazzy Jones » 17 gru 2014, 22:46

Bardzo chętnie offtop i play the game.
Awatar użytkownika
Jazzy Jones
Aktywny
 
Posty: 112
Rejestracja: 15 gru 2014, 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Re: Organizacja Forum

Postautor: mletchu » 17 gru 2014, 22:58

Exchange oraz Blackout. Jeśli będą potrzebne dodatkowe ręce do pracy w dziale Kultura, to też mogę pomóc.
Może być samo CV bez listu motywacyjnego?
Awatar użytkownika
mletchu
Moderator
 
Posty: 69
Rejestracja: 17 gru 2014, 1:47

Re: Organizacja Forum

Postautor: SpaceOutlaw » 17 gru 2014, 23:35

lapusz pisze:Nabór się szykuje, temat otwarty. Prosimy o zgłoszenia chętnych tutaj z podaniem preferowanych działów.

Kultura, play the game, blackout, offtop, co łaska. Jak trzeba coś więcej o sobie napisać to na privie.
Gry wideo, komputery, technologia, retro granie, magazyny: Secret Service, Pixel lub czasopisma. Zapraszamy na IRC: #pixel-magazine. Chcesz pogadać w rodzinnej atmosferze? Wbijaj się na

Kod: Zaznacz cały
irc://irc.quakenet.org/#pixel-magazine
.
Awatar użytkownika
SpaceOutlaw
Moderator
 
Posty: 394
Rejestracja: 15 gru 2014, 23:39
Lokalizacja: urynek

Re: Organizacja Forum

Postautor: klimos » 18 gru 2014, 0:04

Do działu Retro się jeszcze nikt nie zgłosił? Mógłbym się podjąć ogarnięcia tego podforum. Aczkolwiek mam wątpliowści, czy dawanie rangi moderatora pierwszemu lepszemu, który się zgłosił ma sens. W moim przekonaniu kandydat na moda powinien się czymś więcej wykazać.

Co do porządków w samych działach, póki co chyba nie ma sensu. Za tydzień-dwa, gdy forum się rozrośnie i gdy każdy z działów będzie zawierał po kilka stron tematów przyda się jakieś pogrupowanie ich w kolejne pod-pod-fora.

Oprócz tego, nie wiem czy to technicznie możliwe, brakuje mi opcji przypięcia tematu na samej górze. Tak, żeby ten, w którym często się wypowiadam i który chciałbym śledzić był zawsze na samej górze.
klimos
Aktywny
 
Posty: 235
Rejestracja: 15 gru 2014, 22:25
Lokalizacja: Bruksela

Re: Organizacja Forum

Postautor: Tweety » 18 gru 2014, 4:01

Uwagi:
* brakuje na forum wątku/działu na temat... forum. Sugestie, Uwagi, Bugi.
* przydałaby się opcja szybkiego zobaczenia wątków, w których:
** ktoś mi odpowiedział
** ostatnio się udzielałem
Tweety
 
Posty: 4
Rejestracja: 16 gru 2014, 2:09

Re: Organizacja Forum

Postautor: Kiender » 18 gru 2014, 11:19

Zgłaszam się do "opieki" działu RETRO. Szybkie CV:
- rocznik 1979
- gram od 28 lat, jestem nałogowym retronerdem
- jestem z Wami od początku ( mam na myśli grupę Secret Action na FB )
- na forum jestem codziennie więc mogę doglądać dobytku :)
- nie mam zwyczaju wchodzić w pyskówki i konflikty na forach, szanuję prawo innych do odmiennego zdania
Retrospekcja - blog o miłości do 8-bitów i kaset VHS
.http://retrospekcja.net.pl/
Awatar użytkownika
Kiender
Przyjaciel forum
 
Posty: 99
Rejestracja: 15 gru 2014, 22:20
Lokalizacja: Kraków

Re: Organizacja Forum

Postautor: j32u5 » 18 gru 2014, 11:30

Jak braknie rąk do pracy to z chęcią zaopiekuję się działem Sprzęt lub Blackout. Są to działy do których częściej będę zaglądał, więc przy okazji czytania:) A jeszcze, z założenia chaotyczny, Offtop też z chęcią postaram się nadzorować by przypadkiem za duży ład nie powstał, a tylko kulturą się wyróżniał:)
Marcin j32u5 Różycki
Awatar użytkownika
j32u5
 
Posty: 8
Rejestracja: 15 gru 2014, 22:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: Organizacja Forum

Postautor: gildur » 18 gru 2014, 14:57

Pozwolę sobie powtórzyć trzy dobre propozycje, które padały w innych wątkach:
1. Przenieść dyskusje o Forum do osobnego działu.
2. Zmniejszyć avatary.
3. Dać możliwość "lajkowania" (dawania pikseli?) postów .
Awatar użytkownika
gildur
 
Posty: 26
Rejestracja: 15 gru 2014, 22:23

Re: Organizacja Forum

Postautor: majmol » 18 gru 2014, 15:57

Zawodowy spamer od czasow 0202122 i ppp zatem zawsze poznam swego i odpowiednio zareaguje.

Poza tym:
[quote="gildur"]Pozwolę sobie powtórzyć trzy dobre propozycje, które padały w innych wątkach:
2. Zmniejszyć avatary.

No dziekuje.
Awatar użytkownika
majmol
Aktywny
 
Posty: 160
Rejestracja: 16 gru 2014, 12:22

Re: Organizacja Forum

Postautor: hajpero » 18 gru 2014, 16:14

W sumie mógłbym spróbować w działach play the game/retro/kultura (ale głównie retro).

Krótko o mnie:

- po studiach filologii angielskiej oraz drugi fakultet z informatyki,
- hardcore gamer, ktoś kto zmaksował takie żylety jak mirror's edge, demon's i dark souls, ale także ukończył Ninja Gaiden (NES) oraz I Wanna be the Boshy,
- mam dużo wolnego czasu podczas pracy, toteż mógłbym efektywnie zarządzać forum w godzinach 8-16. Specyfika pracy informatyka:),
- purysta językowy,
- zawzięty, wytrwały i sumienny a także perfekcjonista.

Tyle:-)
Awatar użytkownika
hajpero
 
Posty: 57
Rejestracja: 15 gru 2014, 23:10

Re: Organizacja Forum

Postautor: SpaceOutlaw » 18 gru 2014, 16:27

majmol pisze:Zawodowy spamer od czasow 0202122 i ppp zatem zawsze poznam swego i odpowiednio zareaguje.

Masz już jakieś typy? ;)
majmol pisze:Poza tym:
gildur pisze:Pozwolę sobie powtórzyć trzy dobre propozycje, które padały w innych wątkach:
2. Zmniejszyć avatary.

Bez dwóch zdań. Avatary to jakaś masakra.
Gry wideo, komputery, technologia, retro granie, magazyny: Secret Service, Pixel lub czasopisma. Zapraszamy na IRC: #pixel-magazine. Chcesz pogadać w rodzinnej atmosferze? Wbijaj się na

Kod: Zaznacz cały
irc://irc.quakenet.org/#pixel-magazine
.
Awatar użytkownika
SpaceOutlaw
Moderator
 
Posty: 394
Rejestracja: 15 gru 2014, 23:39
Lokalizacja: urynek

Re: Organizacja Forum

Postautor: majmol » 18 gru 2014, 16:40

SpaceOutlaw pisze:
majmol pisze:Zawodowy spamer od czasow 0202122 i ppp zatem zawsze poznam swego i odpowiednio zareaguje.

Masz już jakieś typy? ;)

Poki co nie moge powiedziec, musze przeniknac w ich szeregi. Zatem jesli cos by sie komus wydawalo nie na temat to wszystko dla dobra forum.
Awatar użytkownika
majmol
Aktywny
 
Posty: 160
Rejestracja: 16 gru 2014, 12:22

Re: Organizacja Forum

Postautor: Tweety » 23 gru 2014, 2:40

SpaceOutlaw pisze:Bez dwóch zdań. Avatary to jakaś masakra.


Awatary można wyłączyć w opcjach, była to pierwsza rzecz jaką zrobiłem.
Tweety
 
Posty: 4
Rejestracja: 16 gru 2014, 2:09

Re: Organizacja Forum

Postautor: panzerfaust » 23 gru 2014, 3:08

Poki co nie moge powiedziec, musze przeniknac w ich szeregi. Zatem jesli cos by sie komus wydawalo nie na temat to wszystko dla dobra forum.


Nominuję Cię do wypowiedzi roku :lol:
Serio. Genialne.
Awatar użytkownika
panzerfaust
 
Posty: 3
Rejestracja: 15 gru 2014, 22:39

Re: Organizacja Forum

Postautor: xneon » 23 gru 2014, 4:02

świetny pomysł! możemy rozdać w styczniu Krupiki Roku 2014 :)
:: sound :: YT :: image ::
Awatar użytkownika
xneon
Administrator
 
Posty: 704
Rejestracja: 15 gru 2014, 22:09

Re: Organizacja Forum

Postautor: SpaceOutlaw » 23 gru 2014, 9:24

Tweety pisze:
SpaceOutlaw pisze:Bez dwóch zdań. Avatary to jakaś masakra.


Awatary można wyłączyć w opcjach, była to pierwsza rzecz jaką zrobiłem.

Owszem. Jednak lepiej ustalić jakieś standardy. Łatwiej mi kojarzyć typa po obrazku.
Gry wideo, komputery, technologia, retro granie, magazyny: Secret Service, Pixel lub czasopisma. Zapraszamy na IRC: #pixel-magazine. Chcesz pogadać w rodzinnej atmosferze? Wbijaj się na

Kod: Zaznacz cały
irc://irc.quakenet.org/#pixel-magazine
.
Awatar użytkownika
SpaceOutlaw
Moderator
 
Posty: 394
Rejestracja: 15 gru 2014, 23:39
Lokalizacja: urynek

Re: Organizacja Forum

Postautor: Fenio » 15 sty 2015, 14:04

Jeśli potrzeba moda do działu retro to zgłaszam swoją kandydaturę. Tematem retro zajmuję się już od jakiegoś czasu, główną aktywność mam na benchmarkowym kąciku retro http://forum.benchmark.pl/forum/18-k%C4 ... er%C3%B3w/ Jak by trzeba jakieś dodatkowe informacje to pisać ;)
Ostatnio zmieniony 15 sty 2015, 15:14 przez Fenio, łącznie zmieniany 1 raz
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Fenio
Moderator
 
Posty: 393
Rejestracja: 18 gru 2014, 17:02

Re: Organizacja Forum

Postautor: SpaceOutlaw » 15 sty 2015, 14:39

Fenio pisze:ps. nie wiemy jeszcze czy redakcja Pixela w ogóle chce kogoś rekrutować więc ten wątek to trochę na wyrost jest.

Wiemy - tutaj jest info.
Gry wideo, komputery, technologia, retro granie, magazyny: Secret Service, Pixel lub czasopisma. Zapraszamy na IRC: #pixel-magazine. Chcesz pogadać w rodzinnej atmosferze? Wbijaj się na

Kod: Zaznacz cały
irc://irc.quakenet.org/#pixel-magazine
.
Awatar użytkownika
SpaceOutlaw
Moderator
 
Posty: 394
Rejestracja: 15 gru 2014, 23:39
Lokalizacja: urynek

Re: Organizacja Forum

Postautor: Fenio » 15 sty 2015, 15:14

No to teraz tylko czekać.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Fenio
Moderator
 
Posty: 393
Rejestracja: 18 gru 2014, 17:02

Re: Organizacja Forum

Postautor: werewolfina » 16 sty 2015, 22:53

ja @all
Awatar użytkownika
werewolfina
 
Posty: 47
Rejestracja: 09 sty 2015, 11:05
Lokalizacja: Lublin

Re: Organizacja Forum

Postautor: eastAlone » 21 sty 2015, 8:22

Jeżeli potrzebne są jeszcze osoby do działu "Exchange Zone" to zgłaszam swoją kandydaturę.
Jestem Maciej, jestem w stane poświęcać dziennie do 2 godzin na moderowanie forum, posiadałem kiedyś własne forum więc ogólne pojęcie posiadam.
Pozdrawiam Maciej.
Awatar użytkownika
eastAlone
 
Posty: 1
Rejestracja: 20 sty 2015, 20:07

Re: Organizacja Forum

Postautor: seb » 10 lut 2015, 19:35

To ja coś od siebie.
Bardzo przeszkadza mi zlewanie się postów na forum. Jak ktoś pisze posta, pod nim ma opis, w opisie link, obok tego cytat to robi się straszny, wizualny mętlik. Może dałoby się to jakoś mocniej oddzielić? Może ktoś podziela moje odczucia.
Poza tym, że awatary z lewej strony są dla mnie denerwujące i wcale nieprzystające do polskiego wzorca kulturowego.
Awatar użytkownika
seb
 
Posty: 52
Rejestracja: 15 gru 2014, 23:53

Re: Organizacja Forum

Postautor: xneon » 10 lut 2015, 20:02

tutaj możesz co nieco pozarządzać, np. wyłączyć sygnatury, avatary (nota bene - są z prawej strony ^^), emoty jako obrazki, level-upy...
:: sound :: YT :: image ::
Awatar użytkownika
xneon
Administrator
 
Posty: 704
Rejestracja: 15 gru 2014, 22:09

Re: Organizacja Forum

Postautor: seb » 11 lut 2015, 18:59

Nono z prawej nie z lewej. Wiadomo. Dzięki za pomoc. Na pewno się przyda.
Awatar użytkownika
seb
 
Posty: 52
Rejestracja: 15 gru 2014, 23:53

Re: Organizacja Forum

Postautor: Mikael Frej » 22 sty 2017, 19:05

Tak się dokleję tutaj, bo wątek o forum zainicjowany przez ojca założyciela. Dobiliśmy właśnie do 10000 posta! Mój jest 10001. Czyli siedemnasty. ;-)
Jestem z hejt-forum!
Awatar użytkownika
Mikael Frej
Przyjaciel forum
 
Posty: 491
Rejestracja: 04 lut 2015, 22:33
Lokalizacja: Forum Młodego Działkowca sekcja "Lipy"


Wróć do Sprawy organizacyjne

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

o nas

Miesięcznik PIXEL porusza się w obrębie szeroko rozumianej kultury gier wideo. Nasze pismo adresujemy do czytelników, którzy poszukują ekskluzywnej i wysokiej jakości treści. Oprócz recenzji wybranych tytułów, znajdziecie dużo publicystyki, wywiady z legendarnymi twórcami gier, materiały retro, tematy okołogrowe oraz felietony piór branżowych maestrów.